Ploua la Washington...Nu ca tare v-ar interesa, dar totusi...

Dupa ce ieri a fost o vreme tare frumusic, iata ca astazi ne-am trezit cu nori si o ploaita mocaneasca. Totusi nu este frig si asta e bine...

Ieri am facut shopping de nevoie...Daca nu mai avem bagaje, problema chilotilor si a unui tricou sau ciorap curat era destul de arzatoare...Asa ca stimate gazde, unde sa mergem sa ne luam hanutze?? La Pentagon City, acolo...Asta e la urmatoarea statie de metro de dupa cea mai mare cladire din lume, pe care din cauza noptii nu am putut sa o zarim. Am mers la Marshall, un fel de...gumanitarka... Poti sa gasesti ce vrei, lucreaza etiopieni, iar haine cumpara negri, asiatici si moldoveni...:)))

Rezultatul shoppingului: o camasa tare mumusika de 13 dolari, chilotei de la Calvin Klein si Tommy Hilfieger, vreo 5 tricouri si 4 perechi de ciorapi. Astazi sunt ca nou...

Dupa program, vizitam dupa-amiaza Washington Post...Abia astept. Diseara insa, Washington Capitals are meci...Tare as vrea sa merg sa-l vad pe Ovechikin, dar am inteles ca e prea scump si rau de tot imi pare...:((( Oricum se anunta o zi tare interesanta, asa ca voua tuturor - Noapte Buna...The show most go on!!!:))

P.S. am poze asa de mumushele, doar ca nu pot face upload sa le fac publice...Mai incerc....

Comentarii

  1. Interesante peripeţii, Cristi. :))
    Salutări de la mine pentru Mr. Vitalie, membru al bandei moldov'neşti în Washington! Salutări şi lui Obama, dacă îl vezi desigur. :)))))
    Toate bune!
    Ion

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...