Sa scriu sau sa nu mai scriu, aceasta-i intrebarea...



Da, da...Iata ca ma framanta acum aceasta magnifica intrebare... De cand m-am angajat, bloguletzul meu este intr-o profunda suferinta...Putine postari, trafic mic (nu ca ar fi fost tare mare vreodata), comentarii aproape deloc si oleaca de plictis... Acuma cand ma uit in urma, vad ca am 3 luni si ceva de cand nu m-am atins de blog...

Iata ca, mai nou, am o dilema. Imi spune cineva, tare drag sufletelului meu, dar si subiectiva fiind, sa ma apuc de scris..Ca-i place cum povestesc pe aici...No, acuma ce sa zic, si mie imi place, dar nu prea am timp. Atunci macar o data pe saptamana, ma roaga...

Mdeah...Stau si ma gandesc si tot asa cu gandurile, iata ca am scris...Inseamna ca ma apuc de scris...:) Buna Ziua!!!

Comentarii

  1. Anonim19:04

    scrie, scrie ca tare bine mai scrii !

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi am sa te urmaresc saptamanal. Si vai de capul tau daca nu vei scrie :)
    P.S Pup, Aurica :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. mah scrie mah..ca e pacat..asa ca adelante:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sergiu T10:42

    scrie, ca esti la mine in reader, de nu - fac unsubscribe :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim15:56

    hai mai scrie, ca m-am plictisit de poza cu muzica in Seattle.
    deme...

    RăspundețiȘtergere
  6. diana16:26

    da eu deam si uitasem de blogul tau, azi mi-am amintit intimplator si mam bucurat sa vad ceva nou :)

    RăspundețiȘtergere
  7. pacat ca nu alini suferintza blogului tau!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc