Jurnal de Euro: Sidenco a mers la Varșovia, Rusia - demonstrație de forță

Bun start de Euro 2012:

1. Meciul de debut a fost stricat de un arbitru. Parcă arbitra Sidenco - un pic părtinitor și foarte prost. Prima repriza a fluierat doar împotriva grecilor refuzându-le un penalty clar și un roșu discutabil. Astfel i-a îngropat pe polonezi. Asta pentru că i-a motivat în plus pe bătrânii și experimentații greci. Plus că și pe bancă am crezut că a revenit Rehagel...Seamana Santos cu el. Oricum, grecii pot fi surpriza campionatului. Polonezii trebuie să fie mulțumiți cu acest egal. Dacă se juca 11 la 11, apoi polonezii la sigur câștigau. De ținut minte un nume: Kyriakos Papadopoulos (foto) - a intrat la schimb și a închis apărarea grecilor...Asta la 20 de ani...


2. Am vrut ca cehii să-i bată pe ruși. A fost însă imposibil cu o astfel de apărare. Joc individual extrem de bun pentru ruși. Totuși startul bun s-ar putea să le joace festa. Lot foarte echilibrat al Rusiei, însă mi se pare că au prea multe vedete. Pe de altă parte, orice schimbare duce la întărirea echipei și s-a văzut asta cu Pavliucenco (foto). Avantaj mare și cu Dick Avocaat. Altfel victorie tare meritată. Cu un Cech nu poți face Euro... Nu înțeleg de ce mai joaca Baros la cehi. Am auzit că au o echipă de tineret foarte bună. Poate un schimb urgent de generații?

3. Azi îi aștept pe germani. Sunt favoriții mei și la sigur trebuie să-i bată pe CR7&Co.

 

foto: gsp.ro 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc

Cu Dragobetele pe voi toţi