Cel mai de rahat an - 2007...Jurnal de rahat...


Nu mai pot...Nu mai rezist...Simt ca am sa explodez...
Pe bune, nu mai stiu ce sa fac.. Cum sa mai dreg, ce sa ma fac, cum sa ma fac..
E pur si zimplu groaznic..
Groaznica treaba mai e si depresia asta... Sau mie mi se pare ca e depresie...
Nu stiu, nu sunt medic...
Nu scriu pentru cititor...Scriu pentru mine... Ce chestie, sa ai un blog pentru sine...
Ce schizofrenie draguta mai este si asta...
Deci am pasit in 2007...E penultima zi a primei luni al acestui an, 2007, anul
porcului pentru purcelusul de mine... Ce ironie.. E prima zi a iernii astea blestemate in care a
nins si am simtit un pic de ger... Nici nu va inchipuiti ce bucurie sa vezi zapada cum cerne agale din noapte...
Macar o bucurie...
Dar nimic nu mai e bun si frumos pe lumea asta.. Incerc sa cred ca nu Ungheniul e de vina...
Nu Moldova asta republica e de vina.. Doar eu, doar umila mea persoana, doar ale mele
carateristisi psihologice ar fi de vina...
E prima data in viata mea cand ma simt zi de zi cu o astfel de depresie.. Cu o astfel de stare de spirit.. Rahat..
Incerc fata de toti sa arat o mina vesela, comportament pozitiv si gandire optimista!!! Rahat!!!
La ce ma ajuta?? La nimic... Sunt un nimeni... Am fost asa si voi ramane astfel...
Dar pe rand...
O reclama de vreo 15 ani in urma...
Iata barbatul ideal... Gogule cati ani ai?? R-s: 30!!
Da cu dragostea cum stai??? R-s: (raspunsul consta intr-o interjectie, insotita de un dat cu capul sugestiv, semn ca e foarte bine)...
Sincer??? R-s: Dezastru (sincer si scurt)...
Ce reclama tampita, sincer.. Ei iata io la moment is Gogu... Superb...N-am ce zice...
Am o relatie frumoasa (inca mai cred astfel) de 9 luni.. Cum ziceam, am un bebelus, care se cheama dragoste si iubire,
ce a implinit 9 luni... Ce frumos...Nu??? Io tot asa cred... Ei din motive cunoscute,
sau mai putin cunoscute de mine, cert e ca sunt cam bizare si cam as zice aiurea,
in 2007 am deja la activ 2, sa le spun asa, neintelegeri cu iubita mea... Sunt prea
incapatanat si capos ca sa cred ca doar eu is de vina... Nu stiu, nu mai pot rezista...
Nu mai pot...
Nu mai vreu sa povesesc despre dragoste, e prea personalasi pasionala chestia, iar eu sunt
unul dintre cei mai mari si importanti oameni incoerenti ai contemporanietatii..
Ba mai mult, si confuz pe de-asupra...Daca am sa insist, departe nu voi ajunge...
Servici... Aoleu ce servici bun am.. Pe bune..Toata viata mi-as dori sa muncesc ca la CSBU si CAU...Si o spun cu cea mai mare responsabilitate
si seriozitate... Conditii bune de munca, as zice chiar excelente, chiar la nivel local,
national, etc. Ceea ce fac imi convine de minune, si as spune ca si se pliaza pe
forma mea de intelect, din asta multistadial dezvoltat, erudit si socio-uman, cu inclinatii de mult realism si pragmatism, combinat cu o lene nativa,
comoditate inascuta si intretinuta cu un real succes... Oricum, simtul datoriei,
cumsecadenia si constiinta ce nu vrea sa fie patata, anihileaza defectele, astfel incat
e aproape locul ideal de a face o cariera...
Or, daca ma gandesc la cariera, apoi ce sa mai vorbim, daca la aproape 24 ani, cu o
experienta de 2,5 ani de munca, io mai stau cu parintii... Doamne Fereste... Chiar nu-mi explic... Eu cred ca in primul rand sunt comod..Imi convine, din punct de vedere
al nevoilor mele ce tin de confort sa stau acasa...Dar deloc nu ma gandesc la acel
confort psihic pe care ti-l ofera independenta...
Cat de mult imi mai aduc aminte de Cluj...Chiar...
Banii....Iata banii is o problema...Problema grava...Am devenit in doi ani de cand
sunt acasa un cheltuitor remarcabil..Nu stiu sa economisesc, cheltui fara noima si
fara masura, acei putini bani pe care ii primesc, cca 1700 lei lunar, si de la luna la
luna anumite premii... iaka asa..Si tin sa va reamintesc, am doar 23 ani...Ce mai suna
viitorul..Parca il aud...
Anul nou, l-am intampinat cu glezna stanga a doua sau a treia oara luxata,
de data asta chiar
rau de tot, fara bani, fara nimic... In schimb l-am intalnit ca porcul..Foarte frumos....
Fotbal am inceput sa joc de abia 10 zile...Mi-i greu, dar imi revin..Ma mai bucur, ramane pana la urma unica satisfactie care nu-mi da foarte mari probleme, inca ma mai lasa sa ma bucur ca traiesc...
Stau si ma gandesc, de cand am plecat de la Cluj au trecut 2,5 ani... Un timp nici
chiar scurt, nici foarte lung...Cred ca a venit vreamea evaluarii...Vremea sa aleg...
Ce ma fac??? Continuu sa traiesc ca un semiparazit comod provincial, sau incerc
sa ma afirm...M-am retras din orice initiativa civica, nu mai sunt un cetatean activ, cu spirit civic...
Politica ma intereseaza intr-o foarte mica masura..In schimb am avansat in ceea ce priveste nihilismul,
incultura si bacismul. prefacatoria si falsa modestie..Ma prefac intr-un zgaraie-branza, intr-un papa-lapte, intr-un imbecil si intr-un incult...Procesul e activ, si cred ca paseste cu pasi mici, dar siguri inainte...
Iarasi, imi convine...
Dar nu mai pot!!! Nu mai sunt cel de altadata, desi nici altadata nu-mi placea tare mult ce eram... Totusi, vreau o schimbare... Nu sunt sigur daca
vreaul acesta e din toata inima, poate fi din nou doar o declaratie...Vreau sa cred
insa ca ceea ce imi trebuie la moment e schimbarea..Vreau sa ma schimb...Iar pentru
asta imi trebuie un mediu nou...Un mediu cat mai diferit, cat mai strain si cat mai
rece pentru mine... Stiu ca pentru a reusi in viata am nevoie de straini in preajma,
de oameni reci si fara emotii...
Cred ca nu am sa ma mai atasez niciodata de ceva...Nu o sa mai am fetisuri..
Nu o sa mai am toteme... Desi e imposibil, dar doar asa sunt sigur ca o sa reusesc..
Altfel am sa lucrez, am sa traiesc pentru toti, in afara de mine... Nu stiu cum ramane cu dragostea...Nu prea vreau sa se intample astfel, insa sincer ma tem ca se
va intampla asa... Si numai eu am sa stiu cum voi trece peste asta...

Anul 2007 va fi unul decisiv pentru mine...Sunt sigur de asta...Si asa si vreau sa fie... Dar oricum, ramane a fi un an de rahat!!! Iaka asa!!! La revedere...Noapte Buna...

Comentarii

  1. Anonim11:42

    n-ar strica sa te inscrii la o consultatie la psihoneurolog(sora sau taticul).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...