Să aducem muzica noastră la Seattle!!!



Azi am fost la un post de radio local, de fapt comunitar de langa Seattle. Se cheamă KBCS și emite pe o rază de vreo 200 de km. Poate fi ascultat și online.

Interesant că în America, numele stațiilor de radio care emit mai la vest de Mississippi trebuie să înceapă cu K, iar cele de la est cu W. BCS vine de la Bellevue Comunity Station. Bellevue este un colegiu de pe aici, iar comunitar înseamnă că emit doar pentru comunitatea asta, care de fapt prin donații și finanțează radio-ul. Anul acesta au adunat circa o jumătate de milion de dolari și nu bagă deloc publicitate. E un principiu.

Spun că sunt ascultați de circa 80 de mii de oameni și sunt destul de populari. Sunt flexibili, iar programul lor conține știri, talk showuri și multă muzică de calitate. Au o colecție frumoasă de veniluri, dar și CD-uri. Au muzică din foarte multe țări, însă din păcate mai puțină din Moldova. I-am promis tipului de la radio că o să-i trimitem ceva. Eu m-am gândit în primul rând la Zdob și Zdub și Trigon. Cam asta e de calitate, interesantă și ar prinde acestui radio, părerea mea.

Haideți să-i trimitem piesele mai interesante de origine moldovenească lui Joaquin (Wakx) Uy de la KBCS. Adresa de e-mail: juy@kbcs.fm. El așteaptă, iar eu cred că am face un lucru bun!!!

P.S. În poză e Nicu Cușchevici de la Ziarul de Gardă care se uită peste venilurile de la KBCS.

Comentarii

  1. nu cred ca DJ-ul, daca e teafar, o sa accepte piesele muzile trimise prin e-mail de obicei copiate din generosul torrent, sau downloadate ilegal de pe rapidshare... nu ca s-ar teme de Dumnezeu, dar posturile de radio in SUA lucreaza altfel decat cele din Moldova: muzica trebuie procurata, eventual niste agreement cu detinatorii drepturilor de autor..so, sfatul meu, nu trimiteti muzica pe e-mail..incercati sa bagati discuri cu drepturile de autor in regula...

    RăspundețiȘtergere
  2. in orice caz macar sa o asculte, mai departe o sa decida el ce face...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim12:53

    salut cristi , pentru expresul de vineri pregatesti tu materialul de sport?
    daca da , te rog sa anunti ca duminica e haramul satului 08.11.09
    la 12 .00 va avea loc meci amical dintre selectionata de vetarani a moldovei cu selectionata de veterani a satului costuleni
    din echipa de veterani a moldovei vor evolua :
    ...33333

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. k.. o mica precizare:
    Bellevue e de fapt o suburbie a Seattle, destul de mare, acolo e situat Belvue community college.

    P.S Ma bucur ca ai prins o zi cat de cat senina sa te urci in Space Needle. Btw pesoana care are grija de buna functionare a acestei constructii e un tip din Moldova.

    Cu plecaciune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti in AMERICA, bratela? Mi-i ciuda pe tine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare , in legatura cu numele radiourilor , uneori aceasta regula se aplica si aici in Germania .(cred ca sa stii daca te aflii in est sau in vest :P)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc

Cu Dragobetele pe voi toţi