Despre alegeri locale si nu numai...

Am febra...Sunt bolnav...Mi-i greu..Mi-i usor...Mi-i Bine...Daaaaaaaa....
Au mai ramas 9 zile pana la D day, cum ar zice englezii...Ziua in care un prim pas se va face...Ziua in care foarte probabil ne vom putea prezice viitorul...Asa ne dorim...Asa si ar trebui sa fie...
Sunt o persoana extrem de neutra...Salut linistea, non-beligeranta, obiectivismul, sau cel putin tendinta spre obietivitate, calmul si echidistanta...
Totusi vine o zi...Sau moment...Atunci cand vrei, poti si simti ca trebuie sa dai mai mult decat trebuie si astfel iti incalci anumite principii...Ziua, momentuil, minutul sau secunda in care trebuie sa te implici...
Asadar, se pare ca pentru mine a venit...Da!!! Is pe lista de consilieri locali Ungheni a Partidului Democratiei Sociale din Moldova...
E putin ciudat pentru mine...Cel carui mereu i-au placut liberalii si liberalismul...Cel ce mereu afirma ca e liberal...Poate mai mult afirma ca vrea sa fie liber, iar libertatea i se pare cel mai mare si de nepretuit dar ce-l poate avea omu'...
Dar ce mai conteaza, daca a venit momentul...Suntem o tara, o rpublica si populatie speciala si extrem de ciudoasa...Efectiv ciudoasa si intr-un anumit fel jenibila...Doi termeni invatati de pe la cliuj..;)
La noi, cel mai greu lucru pentru un sociolog ar fi sa identifice acel normal, sau macar o bucata din ceea ce moldovenii numesc normal...Eu de trei ani caut...Si caut....si caut...Si probabil ca am sa mai caut...
Asadar m-am implicat...Is al patrulea pe lista...E o formatiune noua, iar avand in veere ca suntem la locale, de ce nu???Incercarea vina n-are... Iata asa...
Si uite ca pasesc cu pasi repezi spre ultima saptamana de alegeri...Nu stiu ce o sa iasa...tare tare nu m-am implicat...Insa nici chiar deloc...Problema mea e una simpla..am un dusman...Un adversar politic..PC-ul...Insa opozitia e tare dezbinata...ce diferente mari vedeti intre PDS, PSD, AMN, PD sau PRP sau cum ii mai zice...Io nu prea vad...Mai ales in locale..Si iata asa cu durere in suflet am facut o alegere...Si ma doare vazand adversari politici, oameni buni si prieteni mie...Iata asa...
Pana la urma ramane o zi...3 iunie...Momentul adevarului...Rau, bun, previzibil sau plin de surprize...E foarte important sa stim ca este momentul nostru...omului ce va vota, indiferent unde va fi... Asa ca, votati stimati sau mai putin stimati compatrioti...

Numai Bine!!!!

P.S. nu va spun cu cine sa votati...:P

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc

Cu Dragobetele pe voi toţi