Subiectul zilei CL 2008


Toata lumea discuta despre finala de ieri. Una mare, că e Champions League, dar prea puţin spectaculoasă. An ţinut cu Chelsea. Îs dezamăgit. Îmi pare foarte rău de Ballack, dar ce să-i faci.

Am vrut ca Chelsea să bată pentru că de trei ani aceşti jucători foarte scumpi au muncit şi au arătat unei lumi întregi cât îşi respectă banii. Au câştigat tot, în afară de CL. Ieri trebuiau să încheie un ciclu extraordinar. Era ceva normal. Un lucru firesc. Dar...

Dezamăgitoare seria de penalty-uri. Mă gândesc poate că era mai bine să se fi început meciul direct cu loviturile de departajare. Altfel mă culcam mai devreme...:)

Acum spre seară citesc un post extraordinar de-a lui Adrian Georgescu. Mi-am adus aminte de vremurile când scria la gazetă. Superb. Vă recomand să intraţi într-o lume neştiută...Cea a fotbalului!!!

Imagine: www.uefa.com

Comentarii

  1. in ritmul acesta, o sa fiu trist de fiecare data cind imi voi aduce aminte de meciul de ieri. eram atit de sigur ca vom cistiga... mda...

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa cate imi aduc aminte nu prea a castigat nimic chelsea cu toti jucatorii si cu toti banii lui abramovici, si au avut mare noroc cand s-au calificat in finala dupa meciul cu liverpool. In rest, cam manchester este echipa care a luat tot in afara de cupa ligii.(-:

    RăspundețiȘtergere
  3. @medicul-sef io vorbeam de ultimele trei sezoane ale Chelsea-ului. În ultimii trei ani a câştigat şi campionat, şi cupa Angliei, şi cupa ligii, numai CL nu...Şi dacă vorbim de o echipă din Anglia, apoi cred că merita!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc

Cu Dragobetele pe voi toţi