Ce sfârşit de an jurnalistic...



Nu am mai scris demultishor... Am avut un noiembrie şi decembrie grozav...Luni grele şi frumoase...
Profan în ale jurnalismului, dar relativ pasionat, credeam că radio şi TV sunt aşa nişte chestiuţe lejere care nu necesită multă minte şi timp destul...
În ultimele 6 săptămâni, când am făcut cursul de radio şi apoi de TV am înţeles altceva...Sunt foarte diferite...Scopul e acelaşi, metoda e alta...Şi farmecul lor e diferit...
În orice caz sunt fericit şi mulţumit că am trecut o astfel de şcoală...Observ că încep să-mi mai schimb părerea despre jurnalism în Moldova şi pe zi ce trece tot mai mult îmi place treaba asta...
Acum spun cu tărie că atunci când am să cresc mare am sa fiu jurnalist!!!
Numai Bine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...