Seara CFR-ului, dar şi a Clujului!!!


Ce mi-s mândru că am trăit o vreme la Cluj, dar şi am învăţat pe acolo...Ce mi-s mândru de CFR!!! Ce a putut face ieri, extraordinar!!!
Am avut o idee excelentă aseară de a merge, împreună cu doi prieteni clujeni la Offside, barul de fotbal pe pâine din Botanica. Nu eram sigur că ar arăta meciul CFR-ului, dar mă rog...Ei şi mare bucurie când am văzut pe ecrane cum o echipă din inima Ardealului bătea frumos, inteligent şi rău una dintre cele mai bune echipe din Italia şi bineînţeles, Europa...
La Cluj eram U-ist...Adică ţineam, dar şi ţin cu U Cluj, acea echipă fanion a oraşului, mândria Clujului, dar şi a Ardealului. CFR-ul era aşa o echipă de cartier, undeva în Gruia, o zonă liniştită, dar cam aiurea...
Iată că au reuşit aşa provinciali să ia un campionat, o cupă şi să debuteze cu dreptul în Ligă. Ce poate fi mai frumos!!!
Felicitări Clujului, Felicitări Ardealului, Felicitări fotbalului românesc!!!
P.S. şi m..e TRM sau TVM sau cum s-o mai numi televiziunea asta publică a noastră...:)

Imagine: www.gsp.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc

Cu Dragobetele pe voi toţi