Duminică tristă, neagră şi plină de lacrimi!


A fost o zi pe care nu o poţi uita uşor...Nici nu trebuie!!!

Dimineaţa devreme am fost trezit cu trista veste...Grigore Vieru a murit...Trist şi devastator...

Tot dimineaţă am mers la ziua de naştere a lui Gheorghe Urschi...Mai mulţi prieteni au decis să-i facă o surpriză artistului...Dacă e vorba de Urschi, apoi trebuia să fie ceva amuzant şi plin de haz...Nu a fost să fie...Artistul a fost trist...De ziua lui...

Apoi, toată ziua am vorbit despre Grigore Vieru...Ne-am adus aminte, poate că târziu, de marele poet...Mi-am adus aminte că am fost pupat, da, pupat pe frunte de Grigore Vieru...Eram la grădiniţă atunci când am avut o întâlnire cu maestrul. Nu ţin minte mare lucru, decât faptul că fiecare copil avea o dorinţă: să fie luat în braţe de poet la poza de grup...Dar poza e fantastică...Mai ales acum...

Seara o altă veste ne-a dat gata...A murit şi actorul Victor Ciutac...Coincidenţă sau ba, e născut la două sate distanţă de Pererîta lui Vieru şi a luptat o viaţă pentru aceleaşi idealuri şi...pentru noi...

Acuma mă uit la Jurnalul nostru şi îmi trec fiorii de emoţie...E foarte frumos, trist şi emoţionant...Adevărată încununare a unei zile de duminică muncită de toţi...Sunt mândru de colegii mei şi postul meu de televiziune...Pe bune!!!

Sursă imagine: http://www.garda.com.md

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc

Cu Dragobetele pe voi toţi