Cu Dragobetele pe voi toţi


Între două bete de scris, vreau să nu uit de Dragobete, sărbătoarea dragostei la români...

Nu-mi prea plac mie sărbătorile astea la modul general, însă despre asta da...
14 februarie a fost boicotat de sufleţelul meu...Lasă occidentalii să-l sărbătorească pe Valentin. Mai conservator din fire, rămân cu sărbătorile noastre româneşti, chit că niciodată Dragobetele nu a fost în faţă...Astăzi însă, mi-am propus să fiu vesel, bucuros şi pozitiv...Sper să-mi reuşească...

Totodată menţionez că voi fi şi probabil puţin mai îndrăgostit, de Dragobete, nu-i aşa? De fapt nu de azi, ci de câteva zile se înfiripează în mine nişte simţăminte, probabil numai de mine ştiute, însă destul de frumuşele...Îmi plac şi îmi place...Demult nu am fost în starea asta şi parcă-s un copilaş...

Aşadar, vă felicit pe voi toţi cu această ocazie şi sper să vă simţiţi cu toţii ca şi mine!!! Dragobete fericit, dacă mi se permite astfel să spun!!!

P.S. Da, da, ştiu, titlu conţine greşeli gramaticale...

Imagine:
www.agenda.ro/pictures/dragobete_b.jpg (la insistentele unui vizitator, dar si dupa cum ar trebui sa fie)

Comentarii

  1. Anonim19:27

    mah ..te insori cumva:p

    RăspundețiȘtergere
  2. mah, dar de ce numai la insurat va e gandul???

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim21:58

    mah noi ne gandim la insurat pentru ca e timpul deja:)..si de aia ...evident era o gluma

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim02:21

    buna ziu a daca zici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc