Start Blogovăţ 2009


M-am înscris la Blogovăţ 2009. Să fiu sincer aveam de gând să nu mă bag în acest an. Şi asta pentru că nu cred că am un blog ce ar merita să participe la un astfel de concurs, darămite înca la vreun premiu.

Pe de altă parte nu văd de ce să nu particip. Poate m-ar stimula să scriu mai mult şi totodată e un instrument de promovare, nu?

Dacă anul trecut m-am înscris cu două bloguri, dintre care unul a luat chiar şi un premiu, pentru ediţia din 2009 nu am decât să prezint umilul meu bloguleţ personal...Ce-i drept, am uitat să mă laud, dar la 26 ianuarie am împlinit 3 anişori...Mai are cineva vreun bloguleţ mai bătrân???

În orice caz e un concurs binevenit şi nu ştiu cum, dar parcă aş crede că astfel de concursuri ar trebui să se desfăşoare mai des...Părerea mea...

P.S. Am o nelămurire...Ce înseamnă un blog de media? Cel puţin un exemplu îmi puteşi da?

Imagine: ciorici.com după un search pe google...:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc