De ce jurnaliştii din R. M. nu au bloguri???

Vreau să lansez o mini dezbatere...

Am gasit blogosfera.md...
Am şi io două bloguleţe şi mi-am zis să le fac publice...
Nu sunt expert, nu ştiu dacă scriu foarte interesant, cert e că îmi place mult ceea ce iese în blogurile astea ale mele...
Să revin la blogosferă...M-am uitat io aşa peste toate bloguleţele de pe acolo şi nu am dat de vreun nume de jurnalist din Moldova cu propriul său blog...Parcă mă mai uit prin "internetosfera" moldovenească şi tot nu am zărit un nume de jurnalist mai cunoscut...
Extrapolez pe România...Nu ştiu dacă este vreun jurnalist cât de cât respectabil de la Bucureşti fără blog...
Mai mult, o mulţime de oameni politici comunică prin bloguri...Ultimul pe listă este Ion Iliescu, oricât de ciudat nu ar părea...
După ce am văzut că niciun jurnalist moldovean nu are blog m-am întrebat de ce oare???
Unde sunt tanase, butnaru, botnaru, cantir, bogza, radu, mahu, lozinschi, bogatu, negru, hadârcă, ştefârţă sau budeanu???
Oare nu ar dori nimeni să mai afle de la ei şi altfel decât prin hârtie sunet sau ochi???

Eu cred că sunt oleak ignoranţi...dar voi???

Comentarii

  1. Anonim15:14

    Nu au bloguri din cauza ca sunt ramasi in urma si asa vor ramine inca mult timp inainte :)
    Eu doar pe Petru Terguta il stiu ca are blog dintre jurnalistii nostri mai recunoscuti (http://petterg.blog.com/)..
    Sper sa aflu parerea ta dupa vizita facuta pe blogul lui Petru... ma refer la faptul daca ai dori sa citesti un astfel de blog (nu am nici o intentie rea)

    oricum.... nu cred ca mi-ar putea atrage atentie mare articole postate de tanase pe blogul sau de pe internet... de obicei citesc ceea ce imi este mai interesant de prin bloguri si poate citeodata si vreun ziar :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim15:24

    Pentru ca nu ii plateste nimeni! :) Cred ca vor aparea, de ce nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pavel Ciorici:
    Mersi mult de comentarii...
    Am fost pe blogul lui tergutza...E foarte fainutz...vorbesc de design, de contzinut, numa' ca io parca nu-l vad pe tergutza jurnalistul...vad numai munca lui...
    io totusi as vrea in bloguri sa vad ce spune tergutza, subiectivitatea sa in abordarile pe care le are...
    Da...posibil ca sunt ramasi in urma...io totusi spun ca sunt ignorantzi...:)

    sergiu turcanu:

    poate fi si asta un raspuns...desi blogu' e cel mai ieftin instrument...mai trebuie sa si vrei...or ei nu prea-si doresc asa ceva...parerea mea..:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim15:26

    Cătălin Josan scrie:

    Din pacate tu încă nu faci parte din pleada aceasta ilustră de jurnalişti.
    Nu au blog-ri, au ziare, emisiuni, recunoscute în ţară.
    Sorry, dar cuvîntul "io" e inadmisibil pentru un jurnalist, pe care pretinzi tu să ni-l arăţi în blog.
    Nu sînt ei ignoraţi sau "ignorantzi", ci cuvîntul "io"!!!
    Pa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multstimate domnule Catalin Josan...
    Nu prea fac parte din pleiada (sau pleada?:p)de jurnalişti iluştri...de fapt nici din pleiada mare de jurnalişti mai puţin iluştri...
    Să fie clar. Nu e obligatoriu ca orice jurnalist să aibă blog... Mă rog. Ţine de anumite avantaje pe care ţi le oferă blogurile în momentul ce scrii pentru public., şi nu pentru breaslă sau experţi... De exemplu Lucian Mândruţă, sper că ai auzit de un astfel de jurnalist ilustru, nu are blog...Vezi aici şi de ce: http://old.jurnalul.ro/articol.php?id=70904

    De asemenea jurnaliştii cu bloguri citite au şi emisiuni, şi ziare...
    Pur şi simplu mă întreb de ce jurnaliştii iluştri de pe la noi nu au bloguri?
    Dar ce mai contează...În sfârşit...

    Mă bucur că ţi-ai găsit timp stimabile, ca să-mi vizitezi umilul blog...Pentru asta îţi mulţumesc frumos...
    Iar ceea ce ţine de gramatica limbii române, învăţăm , lucrăm asupra-i, şi poate într-o zi o să moară io-ul şi se va naşte eul...
    Numai Bine

    RăspundețiȘtergere
  6. Cătălin Josan scrie:

    Scuze, dacă te-am ofensat în privinţa IO-ului, însă nu pot să citesc liniştit un articol şi cînd articolul este OK, dau de cîte un IO din acesta! Strică tot farmecul la ceea ce expui.

    În ceea ce priveşte cuvîntul pleiadă, se mai întimplă :)...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu m-ai ofensat foarte mult...pur si simplu nu-mi plac exprimari din astea categorice referitor la un banal cuvant...Eu îl folosesc pentru că aşa m-am deprins pe la Cluj să-l bag în seamă...;)
    Ştiu că e un cuvânt parazit. asta este..;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...