De ce ne facem bloguri?


Leapşă (daca bine am inţeles ce însemnă o leapşă) pe care o
preiau de la Artur Gurău.

Din cele două întrebări pe care le pune, eu am s-o preiau pe a doua. Ce ţine de prima, apoi sunt absolut de acord cu Artur. Aşadar, care sunt motivele care v-au determinat pe VOI să vă faceţi blog?

1. Când mi-am făcut blog, habar nu aveam de el. Ce înseamnă, cu ce se mănâncă. Vroiam să scriu ceva al meu fără ca cineva să-mi spună ce şi cum. Mai mult, un acut simţ al modernismului şi a proprietăţii. Aveam aşa un gând să fiu proprietar de blog, de pagină pe net.
2. E foarte uşor, nu te costă, şi atunci, de ce nu??
3. Îmi place netul. Probabil sunt niţel dependent de el. Bineînţeles că voi avea mereu un bloguleţ, pentru că îmi place!!!
4. GSP-ul şi în special, Tolontan îşi făcuseră pe atunci bloguri. Cu ce-aş fi eu mai rău, mi-am spus atunci eu cu multă modestie.

Se întâmpla prin ianuarie 2006. Acum însă, am blog, continui să scriu şi:

1. Nu mă gândesc la bani, chiar dacă mi-am pus adsense.
2. Nu mă consider un blogger bun. M-aş cataloga drept un blogger rău. Scriu relativ rar, când am chef, iar uneori parcă dintr-o oarecare milă. Uite stă blogul, mititelul cu ultima postare datată vreo 2 săptămâni în urmă.
3. Vreau mai mult trafic, deşi e aproape imposibil la ritmul în care mai scriu.
4. Am mai puţină libertate de a scrie cum gândesc. Dar totodată cred că mai trebuie şi să gândesc mai mult.
5. Mă enervez când văd câte bloguri neinteresante apar.
6. Îmi place!!!

Dar voi???

Comentarii

  1. Anonim16:14

    daca sincer chiar vbeam zilele trecute cu cineva despre blogul tau si cu parere de rau am constatat ca ceva ii lipseste. imi amintesc cum te invidiam pt posturile tale, pt felul in care scriai si nasteai idei pt subiecte din nimic. parca ar avea nevoie de un pic de suflet bloguletul tau. parerea mea :) asta ca sa citez

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai sa stii ca ai niste idei super,imiplace stilul tau de a scrie

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim19:18

    Eu am avut un impuls grozav de a face lucruri bune, de a gandi pozitiv, nu stiu in ce masura am si reusit dar asa mi-a venit ideea sa-mi fac blog si sa-mi exprim in el gandurile iar daca acestea ar si putea ajuta pe cineva cu ceva, m-as bucura.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...