Expresul de Ungheni a împlinit un anişor!!!


Expresul de Ungheni a împlinit un an!!! Publicaţia din Ungheni nu numai a reuşit să supravieţuiască, dar şi să se dezvolte frumos.

Avem un site care este funcţional şi arată bine. Avem publicitate, un indicator că ziarul contează. Cel mai îmbucurător fapt însă, este că avem cititori. Am ajuns la 1950 de exemplare, încă puţin şi trecem de 2000. Un obiectiv pe care sperăm să-l îndeplinim în campania de abonare din toamna aceasta.

Ce să mai spun. Mă mândresc să fiu proprietar la un astfel de ziar, cel puţin în acte. Oricum meritul meu este bsolut insignifiant fără eforturile redactorului-şef, mamei mele Lucia Bacalu. E realizarea unui vis, a unei cariere de succes şi rezultatul dragostei faţă de jurnalism şi muncă bine făcută. E sufletul ei, iar mie nu-mi rămâne decât să o felicit şi să mă bucur penru ea.

La Mulţi Ani EU!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...