Am inceput scoala...

Am inceput scoala de studii avansate in jurnalism...
Nu am mai bagat nimic pe blog de prin august...
Nu am avut timp deloc...
Am facut engleza...Acu' am un nivel intermediar solid...Sunt tare...
Joc fotbal, pana mai deunazi am si antrenat, foarte interesant...
M-am apucat de alt blog...
Blog-ul echipei de fotbal a orasului Ungheni...
Il vedeti aici...
L-am facut pe wordpress, care am citit in diverse blog-uri ca ar fi mai bun si performant decat asta de pe blogger...Nu stiu...Mie nu-mi pare deloc asa...
Is foarte ocupat, insa in scurt timp sper sa reusesc cu toate, si sa am timp de internetul meu drag si scump...
Numai Bine

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc

Cu Dragobetele pe voi toţi