Connect - lansarea anului!


Connect e prima revista de IT în limba română din Republica Moldova. Redacţia este formată din băieţi tineri şi foarte ambiţioşi. Va conţine orice ştire sau informaţie care are orice legătură cu IT-ul.

Colaborez şi eu pe aici. Am să fiu columnist, cel puţin apar în primul număr. Chiar dacă nu am fost prezent la festivitatea de premiere a Blogovăţului, am scris un articol despre Blogovăţ şi blogosfera moldovenească. Aştept critici!:)

Îs curios, la fel ca şi voi sper, să văd cum arată. Design-ul va fi deosebit şi un conţinut pe măsură. Am deocamdată doar prima pagină. Degrabă şi revista!!! Lectură plăcută vă urez!

Comentarii

  1. Anonim09:30

    Să nu fie cu supărare, o să moară în curând, deja revistele din străinătate au facut-o. Cei care sunt domeniul IT îşi iau informaţia de pe Internet. Revista cred că o să fie o colecţie de articole de pe internet. Nu vă nimic în această lansare a anului ;(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...