Primul reportaj!!!


Ieri am terminat practica en-fanfare!!! Ultima zi, ultimele de ore din practica mea şi un mercedes a lovit un tanar pe strada Alecsandri... Am aparut si eu ca reporter...Simplu si nu foarte interesant...
Totul bine si normal, pana nu a venit un capitan de la PR...A demonstrat cat de bine si frumos pot actiona bravii nostri aparatori ai ordinii publice...
Abia iesit din Niva, a urlat spre cameraman sa inchida camera...Apoi s-a apropiat si l-a lovit peste obiectiv...Foarte incult..Si inca mai cerea permisiune...Care permisiune???
L-am rugat sa comenteze ceva, insa a refuzat spunand ca "voi oricum faceti ce vreti!"...
Dobitoc!
P.S. da, practica am facut-o la PRO TV, a fost frumos si cred ca va fi si mai frumos...

Comentarii

  1. Din ce povestea un cameraman cu cateva decenii de experienta accidentele sunt cele mai dificile pentru reporterii TV, dar mai ales pentru cameramani. Nu stiu de ce furia este indreptata intotdeauna impotriva camerei, pe urma a cameramanului si in final catre reporter.Intotdeauna apar conflicte cu politia, victimele sau vinovatii. Nimeni nu vrea sa fie filmat.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu se gaseste nimeni ca sa taie mana unui politist atunci cand acesta vrea sa loveasca o camera de luat vederi sau cameraman. sa vezi ce repede sar cuminti cu totii. da si un pic de etica de lucru sa- mai invete cineva tot nu ar fi rau.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...