Revelatie de 4 aprilie!

Nu vreau sa scriu despre marele eveniment de acum 3 ani. Pentru mine evenimentul e prea trist ca să-i mai atrag atenţie. Important e ca noi să fim vii şi sănătoşi...

În Parlament - spectacol. De fapt mai degrabă e un circ. Ce parlament spectaculos mai putem avea!

Dar, hai să mai schimb puţin subiectul păstrând totuşi background-ul. Mă uitam astăzi peste nişte imagini de acum trei ani. Am văzut la prezidiul Parlamentului un omuleţ pe care l-am uitat. Comparaţi pozele de jos. Îl recunoaşteţi??? Eu nu...Şi e vorba de doar trei ani!!!

P.S.Vedeţi deseară la Ştirile ProTV imagini de la investirea lui Voronin din 4 aprilie 2005. Apoi rămîi mască de lup....pardon, de Lupu!


Comentarii

  1. Anonim12:14

    ma gindaem si eu la cit de mult s-a schimbat omul acesta. tarlev parca asa si a ramas. cu prisiosca lui si vesnicul suris. da Lupu si-a lasat o cuta de grasime sub barbie, si ochelari poarta... si burtica.
    oricum, tu vad ca esti pus doar pe protv?

    RăspundețiȘtergere
  2. in "era" de inflorire a proletariatului e si normal ca omul inrosit sa-si gaseasca un loc mai cald in parlament. a inflorti si el.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...