Zeitgeistu' mi-a plăcut!


Cu siguranţă nu am făcut o descoperire epocală. Dimpotrivă, probabil că am rămas puţin în urmă, dar sâmbătă seara m-am uitat şi eu la Zeitgeist.

Zeitgeist e ceva ciudat de interesant. E un filmuleţ de două ore care spune multe lucruri. Poate prea multe şi prea îndrăzneţe, însă al naibii de interesante...Probabil că ucide mituri, dar mai degrabă pune la îndoială o realitate: vremea şi lumea în care trăim şi vieţuim cu toţii laolaltă. Durează două ore, timp mult pentru un documentar, însă face, vă asigur!

Are trei părţi. Prima este dedicată creştinismului. Sunt anumite chestiuţe interesante, unele mai noi probabil, însă nu pot spune că m-au impresionat descoperirile autorilor. E mult de discutat.

Iată că ce a urmat, m-a intrigat şi probabil m-a impresionat de-a dreptul. Bine, partea a II e despre 9/11 şi terorism. O bună parte dintre lucruri le ştiam, după Michael Moore şi al său Fahrenheit 9/11. Însă în Zeitgeist lucrurile merg mult, mult mai departe, iar dezvăluirile şochează.

În partea a treia e vorba despre cartelurile (pot sa le spun şi grupuri de interese, sau poate numai Federal Reserve System???) bancare şi influenţa lor asupra omenirii. M-au speriat faptele prezentate...Mă îngrozeşte America, sincer...Probabil că vorbesc la cald, însă chiar nu ştiu ce să mai cred...

Văd că "internetosfera" e plină de referinţe despre acest documentar. Filmul naşte discuţii aprinse, pasiuni şi multă furie. Ingredientele unui film excelent, nu-i aşa???

P.S. tot ce am scris mai sus sunt nişte platitudini pentru că trebuie numaidecât de văzut filmul!!!

Nota Bene! Filmul nu este recomandat persoanelor dotate cu prejudecăţi, stereotipuri, minte îngustă, obedienţă şi prostie. Spiritele analitice sunt încurajate de a privi Zeitgeist!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...