Ziua focului...stins!

E vorba depre vinerea trecută...Nu e chiar foare frumos să scrii ceva pe blog, mai ales când ultimul post îţi datează de vreo două săptămâni în urmă, dar ce mai contează...

Vineri am mai realizat un reportaj...Al doilea din scurta-mi carieră. E vorba despre un incendiu de la Botanica...A ars "Gogosel"-ul. Frumos, cu fum negru, repede şi important, fără victime. Mare noroc. Multă lume a filmat evenimentul şi cu multă generozitate ni l-a oferit. Un băiat a venit chiar la noi la sediu cu imagini. Frumos gest. Spirit civic, ce să mai!

Seara, la 22.00 am asistat la un spectacol în aer liber, BITEI 2008. Lumea spune că e primul de acest gen din Moldova. În scuarul operei naţionale nişte actori de la un teatru din Polonia au făcut o demonstraţie de artificii, mult foc, muzică bună şi un scenariu interesant. Şi ca să revin, mult, mult, mult foc! Piesa, Exultet / Bucuraţi-vă, mi-a plăcut, deşi nu ştiu dacă am înţeles mesajul acesteia. Am înţeles însă altceva...E şi asta o artă, chiar dacă nu ai scenă, staluri şi multă linişte...Frumos!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...