Bucurie de familie


Iată că în vâltoare evenimenteleor din cotidianul ista al meu, am uitat să anunţ un mare mare eveniment al neamului românesc de Jardan-i! Astfel, cel mai tânăr membru al familiei noastre şi-a făcut debutul în Divizia Naţională a Republicuţii noastre. Şi încă ce debut! În faţa Sheriff-ului. Au pierdut, logic şi firesc, însă mare bucurie pe capul nostru. Nunutzu, după cum îl alint, a jucat toate cele 90 de minute. În loc să mă uit la meci, mă uitam numai nu care cumva să mi-l schimbe...

Altfel a jucat admirabil pentru cei 18 ani ai săi, a încercat cîte ceva, însă puţine i-au reuşit. Cert că debutul a fost întâmpinat cu fericire de a noastră familie, iar sâmbătă mergem la cel de-al doilea meci al său, cu Academia-UTM pe Dinamo de la 18.00. Am să fiu neapărat acolo şi tare fericit...Şi emoţionat!!!

P.S. Am uitat să anunţ faptul că Ionuţ Jardan este legitimat la FC CSCA-Rapid Ghidighici!

Imagine: www.fcmungheni.wordpress.com

Comentarii

  1. Felicitari ! :) Poate peste vre-un un transfer in Romania sau Rusia dupa care mai departe... si te scoate frattu in lume :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...