Înfrângere dureroasă pentru selecţionata jurnaliştilor




Am debutat şi eu pentru selcţionata jurnaliştilor din Moldova. Marele eveniment a avut loc duminică la Vadul lui Vodă. Am jucat pe terenul de iarbă naturală împotriva satului Gura Căinarului. Iniţial am înţeles că vom avea ca adversari muncitori de pe la firma Rusnac Moldaqua sau cum îi mai zice. Ne-au venit vreo 20 de jucători, tinerei, agresivi şi plini de entuziasm. Fostul antrenor al Olimpiei Bălţi, Vasile Ganea, îi conducea de pe margine, iar în teren Alexandru Patroman, şi el un fost olimpic.

La noi toţi jurnalişti, care cu burţi, care cu ani mai mulţi în spate, însă cu microbul în sânge. Prima repriză am jucat aproape la egal cu tinereii din nordul Moldovei (1:2). Într-a doua am obosit, şi am luat vreo 9 goluri. Subsemnatul a reuşit o dublă!

Oricum m-am simţit bine. Mereu când joc pe un teren bun sunt bucuros şi super-mulţumit. Păcat de rezultatul mai puţin plăcut. Am văzut şi am simţit bătrânul Nistru, iar soarele cel mare m-a ars...Două zile de la marele eveniment încă mai port sechele...Aştept să văd un bronz natural şi să scap de roşeaţă!

Imagini: www.fotbal.md

Comentarii

  1. Anonim16:23

    si sa pierzi tot trebuie sa stii, asa ca nu te intrista din cauza unui joc amical. la urma urmei e doar un joc.

    PS. Subectiv, Imi place cum faci materialele de la pro in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...