Jurnal de SSAJ: Sfârşit trist a unei poveşti frumoase


Gata, s-a terminat. Dupa aproximtiv 10 luni de studii, am dat ieri ultimul test pntru Şcoala de Studii Avansate în Jurnalism. Astăzi s-au terminat examinările. Nu am fost, pentru că de o lună am anumite obligaţii faţă de angajator.

Am avut un an frumos la şcoală, multe evenimente, multă carte şi multă muncă. Totul într-un ritm rapid şi susţinut. Obositor pe alocuri, dar frumos. Am scris lucrări, am mers pe drumuri, am fost certaţi, însă mai mereu am adus ceva - un produs jurnalistic de bună calitate. Jurnalismul e frumos şi captivant!

În aprilie am făcut un stagiu necesar pentru şcoală. A fost punctul de cotitură în scurta-mi carieră. După terminarea stagiului mi s-a propus un contract. Nu am putut să ratez o astfel de oportunitate şi am acceptat fără nicio reţinere.

Aici cred că s-a pus capac pe şcoala mea. A trecut pe planul doi, dacă nu mai rău. Nu m-a mai motivat, nu m-a mai atras, totul a mers spre noul meu job, unde încă sunt la început şi încerc să mă descurc.

Am uitat că şcoala nu înseamnă o instituţie. Nu e o sală cu calculatoare unde se produc diferite chestiuţe. Nu, dimpotrivă, SSAJ înseamnă nişte oameni alături de care ai stat un an. Cu care uneori te-ai certat, alteori te-ai bucurat, alteori ai stat la o vorbă bună. Colegi, profesori, invitaţi, asistenţi sau directori, toţi au făcut parte din viaţa ta o bucată de vreme.

Acum mi-am dat seama de acest lucru, şi-mi pare rău. Nu pentru că am făcut această minunată şcoală, ci pentru că dezamăgeşti un grup de oameni care ţi-au fost alături. Şi ce poate fi mai rău decât să vii complet nepregătit atunci când trebuie să-ţi etalezi valoarea, sau valorile. Încununarea unei munci de un an de zile...Şi dezastru...Pretexte nu există. Cuvintele nu-şi mai au rost. Regretele-s târzii. Dar totuşi vreau ca ultimele mele cuvinte la absolvire să fie: SCUZAŢI-MĂ VĂ ROG FRUMOS!!!

Comentarii

  1. Ah, eu cred ca vei induioşa pe toată lumea cu acest mesaj. Este atât de sincer şi relaxant.

    Eu cred că am învăţat ceva din experienţa ta. Oricum, te va ierta toată lumea şi vei avea succes in continuare!

    Felicitari cu ocazia absolvirii, fie ea de orice fel! Eşti jurnalist cu documente:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo m-ai induiosat si pe mine. las ca oamenii nu si-au pierdut increderea in tine. sunt sigura d eacest lucru. o sa vezi si tu. Succese si bafta!!! Ai toata sustinerea din partea noastra.

    RăspundețiȘtergere
  3. Las ca se aude pe la pro tv de unul Cristian Jardan- CRED CA NU DEGEABA!!! E important cum te simti tu si daca simti ca poti nu conteaza altceva. Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu sa te ierte. Da amu hai suna-ma sa bem o bere ca demult nu ne-am vazt :)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...