Drum bun Ioane şi... te aşteptăm acasă!!!


Parcă prea puţin inspirat titlul, dar chiar mă bucur pentru Ion Marandici. A luat o bursă în state şi sunt sigur că va reuşi, pentru că eforturi a depus destule.

Ne cunoaştem încă din vremea studenţiei...Am fost noi la Cetate, pe malul Dunării la o anumită întrunire de lideri ai studenţilor basarabeni...Ceva de genul... Mă rog...

Peste doi ani ne-am reîntâlnit la Cluj. Chit că îmi era cunoscut, dar nu ţineam minte de unde... Apoi mi-am adus aminte... Întâmplarea a făcut să ia un master în capitala Ardealului şi să fie cazat cu un bun prieten de-al meu. Din prima seară am ieşit la bere şi am discutat mult şi bine... Apoi, Ion a plecat în Bulgaria la alt master, după care am auzit că a ajuns şi prin Germania.

Şi iată, peste alţi trei ani, ne revedem la Chişinău...Cică am fost, poate şi mai suntem colegi de breaslă... No, important e că Ion e un băiat de treabă, iar această bursă de studii nu vine decât în întâmpinarea vorbelor mele...

Într-un timp a fost acuzat de un blogger moldo-român că ar fi fost repetent şi că multe alte năzdrăvănii ar fi făcut la Bucureşti pe vremea când era student...

Concluzie: Aberaţii, calomnii şi prostii...Un om deştept a reuşit, altul scrie şi caută...Ioane, felicitări şi.. te aşteptăm acasă!!! :)

P.S. la fel a plecat în state şi medicul-şef Alex Leşanu...Şi lui un călduros drum bun şi...îl aşteptăm şi pe el acasă...numai că nu ştiu unde e acasa asta...

Comentarii

  1. Merci. Acum in era web-ului casa noastra este peste tot dar in acelasi timp nicaieri. Oricum, sigur o sa mai calc pe pamant basarabean.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristi mersi pentru urari, sper sa nu facem neamul si tara de rusine :))
    Nu am avut net, asa ca reactionez cam tarziu ... tinem legatura pe mail sau cand am net stabil pe Skype.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...