Jurnal de week-end: sărbători, fotbal şi ploaie...


Am fost sâmbătă la ziua oraşului meu scump şi drag...Frumos...Tare multă lume, veselie, focuri de artificii şi prieteni cât duce trenul...Mi-a plăcut. Atâta lume ca anul acesta nu cred că am văzut...

Cu o seară înainte, povesteşte lumea încântată, Vali Bărbulescu a rupt, nu alta... În orice caz unghenenii s-au declarat super-încântaţi. Se pare că mulţi dintre ei nici nu credeau că Bărbulescu poate veni la Ungheni şi mai mare le-a fost satisfacţia când chiar l-au auzit.

Duminică am făcut-o pe antrenorul şi am scos un egal acasa contra tinereilor jucători de la CSCA-Buiucani. Un rezultat bun pentru noi, mai ales la condiţiile care le avem... Ca să înţelegeţi despre ce vorbesc: 22 de tineri de la Ungheni joacă fotbal pentru echipa oraşului în Divizia A degeaba. Nu primesc niciun leu, şi au doar prime de victorii cifrate la 500 de lei. Cu toate acestea, baieţii se antrenează, aleargă şi joacă... Le mulţumesc frumos...

Aseară m-am întâlnit cu nişte colegi de la Cluj...Au primit cetăţenia română câteva zile în urmă. Mă bucur pentru ei. Nu şi pentru mine...

Aseară, în timp ce trebuia să merg acasă de la Napolis, în centru, lângă ASE, nici un serviciu de taxi nu avea maşini. Mai rău, nici nu răspundeau la apeluri şi nici nu puteai da de ei. Ca să pleci din centru spre Buiucani am aşteptat peste 30 de minute. Greu cu ploile la Chişinău.

Azi, după două zile grele, la servici nu îmi iese nimic. Probabil că acest post e cea mai bună realizare a subsemnatului pe azi...Şi mă enervez, ca e luni şi dacă aşa merge mai departe, apoi am să mă umflu de râs...

Imagine - Chisinaul sub furtuna: http://photo.accuweather.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...