La Mulţi Ani Ungheni!!!


Iaka am şi uitat. Ieri Ungheniul meu drag a împlinit 546 de ani...O vârstă frumoasă pentru un oraş şi mai frumos, iertată să-mi fie modestia!

Aflu că edilii oraşului au pregătit un şir întreg de manifestaţii dedicate marelui eveniment. Iată de exemplu, astăzi Primăria semnează un acord de parteneriat cu o firmă de salubritate din Austria. Lumea povesteşte că deja străzile oraşului sunt spălate zilnic de o maşinuţă tare şmecheră. Cică mai mişună şi alte câteva maşini de evacuare a gunoiului de această dată...Ce să mai, nici nu ştiu cum o să apară în ochii mei străzile oraşului meu la revederea de duminică...Parcă aş avea emoţii...

Altfel, mâine se aşteaptă chef mare. Un festival al DJ-ilor din Moldova, la finalul căruia va mixa însuşi Vali Bărbulescu...Da, da!!! Am să încerc să merg, dar dacă nu, apoi vă invit pe toţi la Ungheni să-l auziţi ca mai apoi să-mi povestiţi...Iar eu am să-mi mănânc unghiile de ciudă.

Oricum, bere o să fie câtă frunză şi iarbă, lume la fel, iar sărbătoarea va fi frumuşică. Aveţi cuvântul meu!

La Mulţi Ani Ungheni!

Imagine: http://moldova.cc/ungheni_city/

Comentarii

  1. pacat ca nu am ajuns la Ungheni, dar de fapt nici nu aveam drum in colo)
    P.S. azi ma duc la Barbulescu' la BooZTime

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...