Şoferi de maxi-taxi agresivi, mit sau realitate?


Am căutat toată dimineaţa vreun şofer de maxi-taxi, rutieră mai pe înţeles, agresiv, care să dea muzica tare şi să mai fumeze... Cei despre care ieri a vorbit Chirtoacă în şedinţă. Cică ar fi şi multe plângeri pe adresa lor la primărie...

Trei ore am colindat zeci de rute, toate însă, fără vreun şofer rău...Două cazuri, aşa mai deocheate...Pe Gheorghe Asachi se duce o luptă pe viaţă şi pe moarte între şoferi...Păzească sfântul să faci vreo depăşire...Imediat o să iasă un şofer nervos şi o să ţipe la celălalt şofer...Asta dacă nu o să încerce să te lovească...Altfel, pace, aglomeraţie şi căldură insuportabilă...

Nu ştiu de ce, dar totuşi nu prea îmi vine să cred că e atât de organizat şi liniştit transportul nostru în comun...Cred că nu am dat eu peste cine trebuie...Ştiţi vreunul???

Imagine: (!!!) http://www.moldova-suverana.md/index.php?archive=1154527692&subaction=list-archive&

Comentarii

  1. Uite ca eu am dat intr-o zi despre un astfel de shofer, ma deplasam catre gara de nord, shi am urcat in ruta 184 paremise, nu tzin minte, shi shoferul era foarte nervos, grabit, la tot pasu clacsona, se enerva... concluzia: sunt astfel de shafiori ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am dat de astfel de soferi ruta 160 si 103. Cel din 103 asculta muzica la maxim "belie rozi", duppa o zi de munc[ chiar nu-ti vine sa asculti asa gen de piese. Asa ca sunt astfel de soferi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Inseamna ca eu ys aspirator de soferi tziknitz.... iti povestesc cumva ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...