Ca peştele în apă la eutv


Cică aşa, potrivit eutv, m-am simţit ieri la mitingul PLDM din PMAN. Am fost, am văzut multă lume, am ascultat liderii formaţiunii, am vorbit cu oamenii de prin piaţă, am filmat marşul, am mers în faţa preşedinţiei, mă rog, un reportaj obişnuit de la un eveniment. Nimic deosebit...Aşa facem dintotdeauna cu orice subiect...

Îmi pare bine că m-au băgat în seamă colegii de la eutv...Să vă fie de bine fraţilor şi la mai mult şi la mai mare...Credeam că mai există o anumită doză de simţ şi normalitate, colegialitate şi bună intenţie în breasla asta a noastră...Se pare că m-am înşelat...Ce păcat...

Vreau totuşi să vă întreb pe voi, cei cu mâinile curate...De ce mergeţi cu microfonul fără cub??? De ce ascundeţi că sunteţi de la eutv sau nit??? altfel nu am nimic faţă de cum şi pentru cine vă faceţi meseria, dar de ce sunteţi laşi??? dacă aveţi întrebări provocatoare, de ce ascundeţi de la ce companie veniţi??? Vă este ruşine??? Mie mi-ar fi...

P.S. regret incidentul celor de la Omega...Oricâtă provocare nu ar fi fost din partea acestora, gestul celui cu fularul verde este pur şi simplu inadmisibil!!!

Imagine: www.thirdworldtraveler.com

Comentarii

  1. Asta e, Cristiane. Din păcate unii așa-ziși jurnaliști au uitat de orice normă etică, iar echidistanța le este un cuvânt străin. De fapt, cei de la EUTV nici măcar nu sunt jurnaliști, sunt niște copii oploșiți pe lângă Roșca, care i-a premiat pentru încrederea acordată cu posturi pe la EUTV, Flux, Prag, etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim15:47

    Mah...las ca e de bine ...insemna ca esti bun...ca dac nu erai nu te bagau in seama ....asa ca ..cum zic bucurestenii ...Sichtir la papagali:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc