Versiunea mea pentru Blogovăţ 2009


La aproximativ 24 de ore de la eveniment si jumatate de ora inaintea unei noi şedinţe CEC, mă dau cu părerea referitor la Blogovăţ 2009...

1. Blog media - câştigător detaşat Vitalie Cojocari. Asta pentru că sunt teme interesante, e scris frumos şi e blog de blog...

2. Blog societatea civilă - Oleg Brega. Asta pentru că atitudinea civică şi implicarea lui Oleg nu mai trezeşte nicio întrebare, iar stilul său deşi uneori deranjează, e unul foarte bun!!!

3. Blog personal - aici e dificil de ales, dar ca să fiu obiectiv cel mai bun este Constantin Codreanu. Are trafic, blog şi cred că şi impact...Îmi place jurnalul Soacrei Mici şi Decolteu...Merită menţionate...:)

4. Blog de specialitate - după mine conduce detaşat Vacante.md...Eu chiar îl citesc şi îmi place, chiar dacă uneori pe facebook sau pe twitter devine agasant...

5. Lansarea anului - aici îmi este greu de spus...Vitalie Cojocari conduce topul, urmat din nou de Soacra Mică şi Decolteu...

6. Cel mai bun articol de blog - nu ştiu...mai revin că plec la CEC...

O zi bună!!!

Comentarii

  1. Anonim17:01

    DA, sunt de acord, ambele bloggerite merite atentie/mentiune, chiar de nu vor castiga (ceea ce pe mine m-ar mira) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim21:19

    Merci de mentionare.
    P.S. ref la facebook si twitter :) ce sa-i faci uneori(deseori) exagerez ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim15:03

    Vitalie Cojocari este blogheritza care merita atentia cea mai mare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc

Cu Dragobetele pe voi toţi