Despre Cupa Presei 2009

Am debutat sâmbătă la Cupa Presei 2009. Anul acesta bineînţeles pentru Pro TV...Chiar am insistat să punem echipă deoarece o şansă trebuie să avem...

Nu ne-a mers la tragerea la sorţi...Am dat peste finalistele ediţiei trecute, Moldavskie Vedomosti, cu care am jucat şi primul meci, dar şi MAIB...

La meci am întârziat, destul de motivat...Asta pentru că am lucrat şi două ştiri încă am făcut...Fără încălzire, am intrat pe teren. La pauză, p1ierdeam 0:1... Într-a doua repriză am mai primit un gol şi ne apropiam de o înfrângere clară...La 0:2 am reuşit nu numai să egalăm, dar chiar să trecem în avantaj, 3:2...În ultimul minut am primit gol ca să se încheie meciul cu un egal, 3:3...

Io spun că e un rezultat bun. Cei care ne-au văzut ne-au aşezat imediat în rolul de favorită al turneului...Nu ştiu, nici nu mă interesează. Fotbalul e o parte din mine şi tot ce fac în el e pentru marea mea plăcere...Câştigi, plăcerea e dublă, pierzi, rămâi cu ratările şi cu greşelile tale, plăcute totuşi... Totuşi e cel mai frumos sport din lume, asta este....Şi pentru jurnalişti, fiţi siguri!!!

Au mai scris despre asta Sandu Grecu, Sergiu Carauş, şi Eugen Luchianiuc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc

Cu Dragobetele pe voi toţi