Cubreacov, PPCD şi Blogurile


Bucuros de google reader, am aflat de pe blogul lui Pavel Ciorici că Cubreacov (iertată să-mi fie cacofonia), da, Vlad Cubreacov are blog!!!
Politician modern, ce să mai...
Faza cea mai tare a fost atunci cand m-am uitat peste bloguleţul respectiv...
Poza de la header e foarte relevantă... Tot ppcd-ul e acolo...Nu pot sa nu mă abţin ca s-o atribui postului pe care sper că-l citiţi...
Am râs cu lacrimi la albumul foto...Înţeleg că administratorul site-ului s-a gândit să facă galeria cu poze a stimabilului deputat mai dinamică, dar fundalul sonor şi pozele de acolo m-au dat gata...
Mă gândeam de ce nu e nicio poză de la eliberarea sa...Şi nici în CV nu apare...Păcat!

Comentarii

  1. Anonim10:57

    blogul tau miroase a brădutz...

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim14:35

    aaaaaaaaa, de la coada se citesc blogurile.

    RăspundețiȘtergere
  3. stii, dupa galeria foto pot spune ca pare a fi presedinte de tara Sau mai bine zis domnitor numai ca cintecul nu corespunde. Multa, multa carisma vine de acolo, din fotografiile domnului Cubreacov

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim23:19

    Aspectul blogului, n-ar fi cea mai mare problemă a acestui blog.
    Mai grav e cu cenzura comentariilor...
    Dar mă rog, ăsta-i crezul partidului.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...