Esquire în chioşcurile din Moldova


Nu e vorba de o ediţie a acestei reviste "made in Moldova". Doar faptul că ediţia românească a celebrului titlu internaţional poate fi găsită şi în chioşcurile Moldpresa din Chişinău.

Am decis să scriu câte ceva despre această revistă după ce un bun prieten de-al meu mi-a povestit foarte încântat despre numărul din ianuarie. De asemenea ştiu că şi proful nostru de etică de la ŞSAJ, Bradutz Ulmanu scrie pe acolo. Curios din fire, la primul chioşc întâlnit l-am cumpărat. Preţul de 56 lei nu m-a interesat deloc.

Ce să spun, am reuşit aseară să-l răsfoiesc. Îi ceva altfel. E o revistă de citit nene, nu de răsfoit. Aşa că invit toţi bărbaţii adevăraţi să o citiţi. Pentru bărbaţii highbrow...;)

Comentarii

  1. Anonim11:18

    si de ce numai pentru barbati? ia sa o aduci la scoala sa o citesc si eu ca m+ai facut curioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. aşa e viaţa..reviste pentru bărbaţi, reviste pentru femei, wc-uri pentru bărbaţi, wc-uri pentru femei, şi nimic altceva...;)
    Glumesc desigur, am sa-l aduc neapărat...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim12:11

    Tocmai am citit-o aseara din scoarta in scoarta, si tot ce pot sa zic este ca eram foarte suparat ca are doar vreo 150 pagini. Ce sa mai adaug? E delectare curata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim12:58

    Pentru Veronica
    Ia nu mai fi curioasă că trebuie şi bărbaţii să aibă intimitatea lor, fără ca tu să îţi bagi năsucul.
    Apropo, iubitul tău citeşte Cosmopolitan, Avantaje, Cool girl?

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim13:03

    Oamenii buni, lăsaţi Jurnalul Ista că în loc să îi mai spuneţi iubitelor cuvinte de dragoste voi veţi citi revista care, din păcate, are doar! 150 de pagini.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim13:17

    pt gherbovetchi iubitul meu nu le citeste el doar le rasfoieste, in schimb eu st doar un pic curioasa, ce tu nu esti?

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim13:26

    da bună apariţie
    de plăteşte că ai pus coperta lor pe blogul tău?

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim14:27

    eugen, nu te cred, eu citesc Esquire in vre-o 10 zile si nici nu citesc tot :)

    Eu am luat revista din prima zi cind a aparut in chioscuri... In aceeasi zi am citit un post scris de Marcel Spataru despre revista. E tare buna.

    Inainte cumparam Men`s Health, doua luni luam si Men`s shi Esquire, acum iau doar Esquire.

    recomand tuturor.

    PS: Nu stiam ca Ulmanu este profesor la SSAJ, vreau si eu :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...