Expresul blog statistici

Observ prin statisticile blogului meu că cel mai citit articol, şi de fapt cel mai comentat este cel despre apariţia expresului (241 de vizitatori). Mai mult, lumea mai intră la mine de pe blogul expresului (30), unde-s pe blogroll, sau căutând de prin google sau alte motoraşe "expresul de ungheni" (128 de ori).

Mă onorează şi-mi face plăcere. Oricum, cu toată modestia, acest ziar ţine mult de mine. Şi eu de el. Iar atunci când lumea, multă sau puţină se interesează de el, apoi chiar e măgulitor, dar numaidecât - responsabil.

Din 18 noiembrie, adică de două luni de când există blogul expresului, avem peste 2225 de vizitatori. E mult, e puţin, decideţi şi singuri. Eu spun că e foarte bine.

Citiţi Expresul!

Comentarii

  1. Anonim13:41

    D-le Jardan se scrie corect "comentat", nu "comentet", ori nu te-o invatat gramatica la Cluj

    RăspundețiȘtergere
  2. gramatică nu am făcut la cluj...din păcate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim19:39

    Chiar nu mai citim nici un fel de expres. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim13:08

    vezi, sa nu te deochi cu atita lauda.
    CTV

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim11:21

    am si eu o intrebare, care nu e in ton cu discutia voastra: Ce ziare cumpara un tanar dornic de un loc de munca?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...