Week-end la Ungheni

Intr-o zi de sâmbătă în Ungheni am reuşit:
1. Derby-ul campionatul de volei s-a desfăşurat în sala palatului de cultura...Niciodată nu am văzut atâta lume la un meci de volei în Moldova. Am făcut galerie. Tobe, scandări, tricouri de-un fel...Foarte frumos. Ai noştri, Olimp Ungheni au pierdut. Păcat...

2. Am fost la Coşeni. Este satul în care s-a născut bunelul meu. E ca vai de el. Cândva, a fost sat de răzeşi. Acum îi sat de...Mergem la ferma din sat. Acolo au investit nişte tineri oameni de afaceri din Chişinău care ca şi mine au avut un bunel pe acolo, însă mulţi ani în urmă. Directorul cel care are grijă de tot ce este pe acolo, a făcut istoria la USM, facultate şi master. A stat alţi trei ani în Italia, la munci. Vorbeşte fluent româna, rusa,germana şi italiana . Asta cât am mai vorbit. Au iepuri, găini, gâşte, porci vietnamezi şi doi struţi. Mai are şi un câine, foarte mare şi straşnic. Îi cel mai bun prieten a lui Dumitru. Spune că tot ce face este din patriotism. E frumos la Coşeni...E impresionantă povestea băiatului. Baftă multă lui...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...