Jurnal de dimineaţă: media, bloguri, informaţie şi viaţă...

Nu prea-mi place dimineaţa asta...
Am dus ieri ziarul la Ungheni. Numărul nou al Expresului e tare bun...Îmi place...
Azi dimineaţă înapoi la Chişinău. Dormit tot drumul...Doare capul...Răceală...Nas astupat...Tuse groaznică...
Şcoală, jurnalism online...
Pe unimedia un tip se plânge că PRO TV-ul l-a dezamăgit şi vrea o atitudine faţă de modul în care jurnaliştii de la postul respectiv au relatat tragedia din Cojuşna... Şi o colegă de-a mea se întreba zilele trecute de materialul acesta... În cazul acesta eu ţin cu PRO TV-ul, şi cu jurnaliştii profesionişti...Chiar dacă admit anumite exagerări...Aş crede mai degrabă că-s motivate...Marii moralişti moldoveni...
Doi bloggeri, Artur Gurău şi Vladislav Namaşco au fost la Radio Nova ieri...Promovare de bloguri se numeşte...E bine...Am ascultat ce s-a vorbit pe acolo...Îmi place...
Citesc un post ciudat, dar interesat...Sună ca un strigăt în gol...Wăi Moldovanule...Dar chiar...Nu ştiu ce să comentez...
O zi bună tuturor!!!

Comentarii

  1. mie mi-a plăcut wăi moldovanule. asa si este si cit timp vom tacea si vom rabda asa si vom trai cu capul plecat si oaspeti neinvitati

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim14:10

    ia ce mai tii la express. Imi inkipui cite eforturi faci ca totul sa fie bine. Bravo la toţi. Tu faci blogul ziarului? daca da atunci poate il mai inveselesti putin.

    RăspundețiȘtergere
  3. de blog nu mă ocup eu. E altcineva, dar nu am nicio pretenţie, pentru că el machetează ziarul, se ocupă de design, şi pe de-asupra şi blog...aşa că, din punctul meu de vedere sărut mâna pentru asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim14:25

    ca n-o sa ţii cu Fluxul

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...