Fleosh...Canon PowerShot A590 IS


Week-end furtunos.
O întâlnire cu absolvenţii cum nu am văzut niciodată. Nici nu ştiu ce să mai cred sau ce să spun. S-au schimbat atâtea în liceul în care am fost vreo 7 ani. În primul rând corpul didactic s-a schimbat foarte mult. Numai vreo 3-4 profesori mai ţin minte. În rest...De aici şi lipsa generaţiilor mai mari. Nu mai au oamenii la cine veni...
Duminică am făcut jurnalism. Am fost la Costuleni, un sat de pe lângă Ungheni la un turneu de volei.
Împreună cu o colegă de-a mea am fost la Sculeni, acolo unde UE e cel mai aproape...Am vorbit cu vameşi, grăniceri, oameni simpli, vânzători prin piaţă şi numaidecât primarul comunei.
Am făcut poze frumoase cu un Canon de-a mamei, pe care până seară am reuşit să-i pierd urma, sau urmele...Un gest minunat şi foarte frumos...
Acuma nu mi-i mai a scrie...Nu mi-i mai a face nimic...O săptămână bună sper să aveţi cu toţii!

P.S. dacă cineva cumva de prin Ungheni sau Costuleni va da de o husă cu un aparat foto înăuntru, vă rog să-l întoarceţi...Promit recompensă...

Comentarii

  1. Anonim16:19

    mai, Cristy, mai
    si asa a fost o plimbare simpatica si interesanta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim16:57

    interesant week-end. am avut si eu parte de asa ceva. sper sa-l gasesti.am sa tin pumnii...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc

Cu Dragobetele pe voi toţi