Bye-Bye Tarlev...Alegeri 2009 - venim!!!


Vuieşte internetul (câteva site-uri: ProTv-ul , Unimedia sau News Moldova) în ritmuri de demisie guvernamentala. Sfârâie şi messengerul, dar şi unele bloguri (câteva:UPDATE: primul a fost Alexandru Cozer, Artur Gurău, Pavel Ciorici sau Cezar Salahor)...E abia începutul unei furtuni media...

Încurcate-s căile lui Voronin, dar şi miza alegerilor din 2009. Ufff...
M-aş fi bucurat că ne părăseşte Tarlev, dar dacă ar fi făcut-o în alt context şi mai devreme. Proximitatea lui 2009 şi politica lui Voronin mă îngrozeşte. Încă vreo 4 ani de comunişti şi Voronin nu cred că bucură vreun om cu mintea câtuşi de trează al populaţiei dintre Prut şi Nistru...Straşnic...Brrrrr....


Întrebarea cea mai des întâlnită: Cine va fi următorul premier? :D
Mizez pe Greceanâi şi Dodon, cei ce au stat alături de Voronin la Congres...Alţii?

foto: http://shaheeilyas.com/framingleaders/

UPDATE:
una dintre cele mai interesante şi simple poziţii vizavi de circul de ieri Tarlevian....

Comentarii

  1. Daca scrii de bloguri. Ar fi trebuit sa mentionezi ca blogul meu a fost primul care a scris de spre aceasta. Nu te uita pe blogosfera. Intra pe blog si vezi la ce ora am publicat eu stirea.

    RăspundețiȘtergere
  2. alexandru, am modificat postul...
    ca să fiu în timp cu evenimentele...:)
    ai văzut că am pus câteva, adică nu numai acei pe care i-am menţionat...totuşi dacă ai fost primul, te cred şi mă corectez...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim14:50

    Desi am publiocat stirea de tarlev la 9:23 totusi las de la mine ... si ma bucur ca tinerii sunt pe faza. Si acest lucru demonstreaya ca Bloggerii si blogosfera va fi o pozitie alternativa tot mai importanta de informare.
    Succes Alexandre. De mult nu team vazut. Ce mai faci?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc