La mulţi ani fetelor...La mulţi ani doamnelor...


De obicei prin week-end-uri nu prea scriu...De fapt nu am net, şi atunci chiar nu am cum să fac acest lucru...Aşa că bloguleţul meu rămîne singur şi trist vreo trei zile...

Astăzi fac o excepţie. Am venit în sfîrşit pe acasă, aşa că şi net aş avea, dar şi o ocazie specială pentru unele, şi mai puţin pentru unii.
La Mulţi Ani fetelor. Felicitări cu această zi de martie, multe împliniri, bucurii şi dragoste...

P.S. ca atare am telefoanele blocate...două, Doamne, toate două...felicitari prin telefon adicătelea nu pot face, şi folosesc blogul ca acoperire, deh, să nu zică lumea că-s nesimţit...

Nota Bene: Faza zilei(misogină se pare): eu nu-s prieten cu Klara Zetkin şi Roza Luxemburg...asta e o glumă auzită astăzi...:P

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc