Prima emisiune!!!

Peste mai putin de 40 de minute imi fac debutul in Radio!!!
Ca voce nu stau foarte bine, dar incerc...
Am avut un week-end tare greu incat nu am reusit sa-mi editez singur buletinul...
Am primit ajutor de la redactia Expresului de Ungheni...;)
Oricum, până am înregistrat cele puţin mai mult de 11 minute, şi le-am montat, am pierdut aproape toată ziua. De fapt, poate am câştigat-o...Oricum, pe viitor cu siguranţă o să iasă mai bine...:)
Dacă curiozitatea vă încearcă, găsiţi aici fişierul cu înregistrarea buletinului de ştiri Expresului de Ungheni la Radio Exodum! Sau mai jos..;)

UPDATE: Pentru cei care aţi avut probleme cu serverul moldovenesc, ascultaţi radioul aici


Comentarii

  1. Anonim18:08

    Cristi - felicitari! Indiferent de micile gafe si balbaieli traditionale pana la urma pentru orice Dj de radio, mi se pare extraordinara realizarea. Stau, ascult ...si-mi place! Probabil aceasta emisiune este in sfarshit pasul care ne muta din sectorul GLUMA in sectorul HOBBY. E shi evolutzia asta o chestie... zi-i sa-i facem jocul ;) Mult norok, inspiratie, si emisiuni de succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim18:45

    Felicitari cu debutul!!!Macar asa departe de casa sa mai fiu si eu la curent cu stirile din Ungheni.
    Multa bafta in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim20:47

    Antreneaza-ti vocea si dictia...

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim23:52

    un fel de Planeta Moldova, doar ca fara rusisme.
    funny...

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari

    si spor la treaba in continuare

    RăspundețiȘtergere
  6. si cand ma gandesc ca citeai de pe foaie stirile...nasol dom'le...felicitari pt idee si la mai multe....
    P.S. Cred ca ar trebui sa faci emisiunea dupa o seara la marik..nu o sati mai trebuiasca nici foaie si nici o balba nu o sa auzi...ii bati si pe huidu si gainusha...:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc