Despre Cupa presei 2008

Ieri s-a încheat ceea ce s-a numit Cupa Presei 2008.
Mi-a plăcut turneul. Probabil pentru că a fost pentru prima oară când am participat. Am ocupat locul 3.
Mi s-a părut prea mare dezechilibrul dintre echipe. Cel puţin grupa din care am făcut parte. Am bătut tot la scor, doar echipa Comitetului Naţional Olimpic a fost mai puternică. Am şi pierdut în ultimul meci al grupei, 8:5, după un meci pe care îl declar drept cel mai bun al turneului.
După mine, CNO a fost cea mai tare echipă a turneului. Mai ales ca organizare. Din păcate au terminat cum nu se putea mai urât...Vedeţi şi de ce...
Sincer am văzut tot conflictul. Arbitrul a greşit. Nu înţeleg cum a putut greşi o fază atât de simplă. Reacţia jucătorului de la CNO a fost urâtă. Nu vreau să-l acuz. Dar nici nu-i dau dreptate. Oricum, a fost cel mai bun jucător al turneului. Păcat.
Au mai fost anumite acuzaţii în adresa organizatorilor, pe care prefer să nu le comentez. Cert e că, cel puţin, o instituţie media importantă din Chişinău a refuzat să participe. Motivaţia oficială: nu a fost de acord cu regulamentul...Probabil că ceva este la mijloc, nu-i aşa?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc