Post de duminică: Blogovăţ 2008



După un meci prost, după o seară/noapte lungă, după un mare premiu F1 plictisitor, când te doare capul şi eşti puţin confuz, e bine să mai scrii ceva...Că poate te mai calmezi...

Ieri am dat preferinţă celei mai mari pasiuni ale mele: fotbalul, în detrimentul Blogovăţ 2008 - Festivalului Blogului Moldovenesc... Am avut şi reprezenanţi acolo, însă nu am putut veni...Efectiv...
Am luat un premiu...Poporul, veşnicul suveran, mi-a acordat dsitincţia de cel mai bun blog de specialitate pentru blogul meu www.fcmungheni.wordpress.com. Eu mă bucur...

Iată cîştigătorii:
Cel mai bun articol de blog

Votul juriului:
The Bat! Mailer: istoria unui brand — vv.labordei.com/blog/archives/97

Blog media

Votul poporului:
Stas Sushkov Journal — Stas.nerd.ro

Votul juriului:
Stas Sushkov Journal — Stas.nerd.ro

Blog foto

Votul poporului:
Natalie Moraru - Photography — NataMoraru.blogspot.com

Votul juriului:
Adrian Hancu Photography — Hancu.com
Blog societatea civilă

Votul poporului:
Curaj.Net

Votul juriului:
Curaj.Net

Blog personal

Votul poporului:
Artur Gurău — blog.gurau.md

Votul juriului:
Pavel CIORICI — Ciorici.com

Blog de specialitate

Votul poporului:
Primul blog al unei echipe de fotbal din Moldova — fcmungheni.wordpress.com

Votul juriului:
Кухня Молдовы: всё о вкусной еде в Молдове — community.livejournal.com/md_kitchen/

Lansarea anului

Votul poporului:
Artur Gurău — blog.gurau.md

Votul juriului:
INconstantIN's Blog — mdro.blogspot.com

Bloggerul anului

Artur Gurău — blog.gurau.md

Cred că Artur Gurău are cel mai bun blog din Moldova şi distincţia i se cuvine pe merit. în ciuda scorului strîns faţă de Pavel Ciorici, totuşi prefer bloguiala de tip gurău (ex. Tolo sau Comănescu) decît cea de tip ciorici (zoso)...Părerea mea...
Şi încă ceva, Iulian Comănescu, o figură importantă spun eu a blogului românesc, citeşte ceea ce scrie Gurău...ca de altfel şi pe mine din când în când...Un indicator, nu-i aşa?

Comentarii

  1. Multumesc Cristi. Eu am cistigat concursul dar sunt multe alte bloguri in Moldova foarte bune. Chiar si blogul tau imi place foarte mult - eu sincer am uitat pentru cine sigur am votat pe electionplatform :)

    Cit priveste comparatia cu Comanescu sau Tolo, waw! e prea de tot :) Sunt un baiat simplu care face un blog. Comanescu ma are in reader cred ka si citeste doar titlurile care il intereseaza.

    O zi mai bune ca ieri iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...