Oamenii din lume...


De când a apărut kanal D şi pe la noi, în afară de fotbal, nu cred că am mai văzut ceva util sau interesant, cel puţin...
Iată că ieri am privit aseară, cam târzior, filmul "Masacru în Ruanda"...Chiar dacă UEFA şi canalele TV propuneau un fotbal bun, am renunţat la orice. Pentru o oră şi ceva de grozăvie...Straşnic...Hutu şi tutsi...Masacru şi mult sânge...Şi ONU...Uff...

Îngrozit de tot ce am văzut, mă gândeam la lucrurile mărunte care ne înconjoară...Bloguri de conţinut sau fără, comentarii inteligente şi mai puţin, goana după publicitate şi rating, opoziţie, economie, recesiune, politică şi reforme, fotbal, etc...

După atâtea macete şi inimaginabilă teroare, am spus că prea puţine lucruri contează în lumea asta...De fapt, poate numai un lucru asupra căruia merită să-ţi îndrepţi toate eforturile - cum şi de ce îţi trăieşti viaţa!

Comentarii

  1. Anonim13:07

    am si au un film acasa. "Hotel Ruwanda". e tot despre razboiul civic. e super.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc