Prima zi de practica, prima zi de rezultate oficiale Blogovăţ

Am început azi practica...O experienţă nouă...Deocamdată fără concluzii, dar nici comentarii...Cel puţin vizual cred că lumea va vedea ceva schimbări acolo unde îmi fac practica...Nu vă spun unde...:P

Am văzut rezultatele oficiale a Blogovăţ-ului...Ce să mai...

La bloguri media, ceea ce citiţi a fost cel mai mult apreciat de cititori...Foarte fain..:)

Iaka la blog personal îs al 6-lea...Cu 16 voturi de la cititori împart locul III cu g0blin...Onorant, nu-i aşa?

Acuma la premiul pe care l-am luat cu cel mai bun blog de specialitate apoi publicul a fost mai puţin darnic la voturi... Bloggerilor se pare că le-a plăcut...Deşi poate şi numele meu în electionplatform a influenţat cumva, nu ştiu...Părerea mea e că la acest concurs e vorba de gusturi....Cuiva îi place fotbalul, altuia lectura sau gătitul...Nu ştiu...

Sper că blogovăţ-ul mi-a promovat bloguţ personal, dar şi acel de la fotbal...Să vedem mai departe ce-o să iasă...

Comentarii

  1. Salut. Cum merge practica la MP? As fi scris altfel dar daca nu vrei sa spui la toata lumea unde faci practica... :)

    Daca nu vrei sa spui aici trimite-mi un e-mail. Bafta!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...