Practica ce ucide bloggingu'

Nu e chiar atât de straşnic, dar totuşi lucrul acesta nou îmi răpeşte timpul pentru blogging...Sună cam patetic, dar aşa e...

Astăzi, de exemplu, avem nişte indicatori excelenţi...Cei mai mari de când am venit...Probabil că investirea noului guvern e de vină. Îs bucuros, ce să mai...Începe să-mi placă.

Nu spun deocamdata unde fac practica...Nu stiu de ce...Sunt anumite motive, dar deocamdata nu le fac publice...Ma tem ca o sa dauneze blogului, sau nu...

Daca am sa fiu angajat ca lumea, ceea ce se va întâmpla cel mai probabil la sfârşitul lui aprilie, începutul lui mai, am să fac publică noua mea profesie...Nu e un secret, dar mai mult un soi de superstiţie...Oricum, prietenii ştiu despre ce e vorba...;)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...