Cântă un artist...

De vreo două zile mă gândesc să scriu despre trecerea în nefiinţă a omului care a transformat o lume întreagă. Mihai Dolgan a plecat în lumea celor drepţi. Ne-a lăsat o legendă minunată şi muzica sa şi a Noroc-ului, acest Beatles al nostru.

Cred totuşi că suntem prea tineri, prea ocupaţi, prea nesimţiţi faţă de acest om şi tot ce afăcut pentru muzică şi pentru locurile în care a trăit.

Eram în anul I şi am avut bucuria, dar şi norocul să iau cu mine la Cluj un CD cu Noroc. În 2000, camera noastră a răsunat în ritmuri de "De ce plâng chitarele", "Nucul", Cântă un artist, etc. etc.

Pe Youtube nu găseşti decât patru clipuri legate de Mihai Dolgan, iar j-live-ul nu oferă nimic. Lumea nu-l cunoaşte, dar mai grav, nu-i cunoaşte muzica. Pentru că am lăsat-o undeva ascunsă, ca să-i ascultăm pe alexa, adrian ursu, sau alte panarame...Cât e de nedreaptă lumea asta...

Salut EuroTv-ul şi ProTv-ul pentru că i-au dat cezarului puţin din ceea ce i se cuvine cu adevărat...Menţionez că materialul de la euro tv este realizat de verişoara mea, Cătălina Molodoi pe care o felicit cu această ocazie!!!









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc