Doliu, tristeţe şi revoltă pe Kisselef



Spre ruşinea mea, prea puţine lucruri ştiam despre tragedia care a avut loc pe soseaua Kisselef din Bucureşti atunci când o bună parte dintre noi sărbătoream Unirea...

Tatiana Duplei a fost ucisă într-un accident de circulaţie...Vedeţi aici ştirea...De altfel una tristă ...Ce poate face NATO...Indiferenţa ucide se pare...

Un foarte bun prieten mă anunţă în astă-seară că UNSR-ul, adică Uniunea Naţională a Studenţilor din România a organizat spontan un minut de reculegere în memoria tinerei studente, dar şi o manifestaţie de protest faţă de lipsa de reacţie a autorităţilor faţă de acest caz...

Sunt şi imagini, destul de triste şi emotive...Le vedeti aici...


Îmi spune că e un caz foarte interesant, un moment în care studenţii au depăşit acea barieră de a fi basarabean, moldovean sau rus. Pur şi simplu s-au solidarizat faţă de un caz a unei colege de-a lor, a unui om de alături. Exemplu frumos de dragoste faţă de aproape şi faţă de lumea care te înconjoară...
Jos pălăria...

Găsesc pe net că anterior şi colegii de facultate a fetei au fost să aprindă o lumînare...

Am trecut de prejudecăţi şi stereotipuri aiurea...Avem o viaţă pe pământ şi doar noi o trăim...

UPDATE: Astazi am aflat ca tanara este din Ungheni. Si mai trist am devenit...Am mai aflat ca invata foarte bine, o tipa pedanta, atenta si foarte bine crescuta...Pacat...

Comentarii

  1. Anonim15:54

    Apreciez ca ai dat citeva detalii, e de a voastra de la Ungheni. Iaca nu stiu daca tipa aia care era in masina, a fost trasa la raspundere?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Răzvan Cociş, U Cluj şi subsemnatul...