Despre parcuri industriale


Aşa-i făcută şcoala aceasta încât săptămână de săptămână scrim. Relativ profesionist. Cel puţin spre asta tindem. În momentele când lucrăm, dipărem de pe bloguri, din netosferă, şi mergem pe teren...Sau în rând la telefon. Oricum peniţa şi tastatura, dar şi reportofonul sau blocnotul ne e cel mai bun prieten...

Săptămâna aceasta ne-am împrietenit cu cifrele...Am făcut jurnalism pe teme economice. Cu lucrul meu, am reuşit totuşi să mă încadrez în timp pentru materialul final al cursului...E vorba despre parcurile industriale în Moldova...

Mi-a plăcut reacţia a doi colegi de-ai mei: "Şi ce sunt parcurile industriale?"...Dacă te întreabă lumea aşa, înseamnă că tema e bună...Acum am să vă rog să citiţi aici şi să-mi răspundeţi...Aţi înţeles???

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Expressul de Ungheni

Cu Dragobetele pe voi toţi

Seattle - un oraș în care mi-ar plăcea să trăiesc